Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

ΕΤΣΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΛΑΖΙΑ - Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ

Εδώ και πάρα πολύ  καιρό είχα μεγάλη ταλαιπωρία με τα χαλάζια, που εμφανίζονταν στα βλέφαρά μου. Περισσότερο όμως  ταλαιπωριώμουν με τις συνεχείς επισκέψεις σε γιατρούς,   καθώς το πρόβλημα μου παρέμενε και χειροτέρευε.
Η πιο συνηθισμένη πρόταση τους ήταν να παίρνω φάρμακα που περιείχαν κορτιζόνη και αντιβίωση.
Προσωρινά έμοιαζε να βελτιώνεται το πρόβλημα, όμως, σύντομα  επέστρεφε και γινόταν και χειρότερα.

Ψάχνοντας στο ίντερνετ ανακάλυψα τον οφθαλμίατρο κύριο Βασίλη Παπαδόπουλο και για άλλη μια φορά είπα να πάρω άλλη γνώμη, πλέον αρκετά επιφυλακτικός, όμως με έπεισε η αναλυτική εξήγηση των περιστατικών που έχει στην ιστοσελίδα και ο τρόπος προσέγγισης τους, και έτσι πήγα!


Μετά από θεραπείες που μου έκανε τα χαλάζια υποχώρησαν και για αυτό ευθύνονταν τα demodex!!! που είχα κα κανένας μέχρι τότε δεν μου είχε αναφέρει!
Ήταν ο μόνος που με κοίταξε σαν ασθενή και σαν άνθρωπο και μου εξήγησε τους κινδύνους και με ποιο τρόπο θα το αντιμετωπίσουμε. Για πρώτη φορά ένοιωσα ότι ένας γιατρός σκύβει να δει το πρόβλημα μου μετά από τόση ταλαιπωρία!
Ήδη πηγαίνω καλύτερα μέρα με τη μέρα και έχω απαλλαγεί από τα περισσότερα ενοχλήματα. 

Βασίλης Γ., 30 ετών, Ιδιωτικός υπάλληλος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ:
ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΟ 90% ΤΩΝ ΧΑΛΑΖΙΩΝ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ DEMODEX;