Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΣΘΕΝΩΝ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΥΓΚΩΝΗ- Η ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

 ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΥΓΚΩΝΗ-  Η ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

Από το έτος 2013 έως και πριν από κάποιους μήνες με βασάνιζαν επίμονες βλεφαρίτιδες με όλα τα συμπτώματα στο μέγιστο βαθμό τους.
Τα μάτια μου όσο και η όψη μου ήταν κουρασμένα.
Είχα κόκκινα μάτια, δακρύρροια, αίσθηση ξένου σώματος και έντονες εκκρίσεις που είχαν γίνει πλέον μόνιμα.
Ταυτόχρονα, είχα και να αντιμετωπίσω και την ροδόχρου νόσο στο πρόσωπό μου.. 
Έτρεχα από γιατρό σε γιατρό και οι αγωγές ήταν ίδιες και αναποτελεσματικές: κορτιζονούχες αλοιφές, κολλύρια, αντιβιώσεις και πάλι επέστρεφα από κει ακριβώς που είχα ξεκινήσει,δηλαδή στο απόλυτο μηδέν.
 Όλη αυτή η κατάσταση μου δημιουργούσε και δυσκολίες και στην εργασία μου μια και που χρειαζόταν να έχω μακιγιάζ στα μάτια μου.
Η καθημερινότητα μου φάνταζε μαρτύριο.
Ωστόσο δεν επαναπαυόμουν. 
Έψαχνα καθημερινά να βρω τη ρίζα του προβλήματος και στάθηκα τόσο τυχερή που βρήκα αυτόν τον εξαιρετικό επιστήμονα,τον Οφθαλμίατρο κ.Βασίλη Παπαδόπουλο. 
Θα μπορούσα να γράψω πολλά για τις γνώσεις, την πείρα, την καλοσύνη και το ήθος του. 
Μου εξήγησε ότι το παράσιτο demodex ευθύνεται και ταυτόχρονα οι βουλωμένοι αδένες των ματιών  μου, που επιδεινώνουν τα συμπτώματα και προκαλούν ξηροφθαλμία. 
Από την πρώτη κιόλας θεραπευτική  συνεδρία άλλαξε η ζωή μου και το απίστευτο είναι ότι άρχισε να πηγαίνει καλύτερα και η ροδόχρους νόσος στο πρόσωπο μου.

Νιώθω ότι έχει φύγει από πάνω μου ένα μεγάλο βάρος. 

Δεν θα μπορούσα να παραλείψω το προσωπικό του ιατρείου.
 Υπέροχα κορίτσια με άριστες γνώσεις, πάντα πρόθυμες και με ένα χαμόγελο και πλέον τους θεωρώ σαν οικογένεια μου,γιατί από την πρώτη στιγμή που θα πατήσει κάποιος σε αυτό το ιατρείο, αυτό θα νιώσει. 
Έχω θεραπευτεί πλήρως, συνεχίζω για συντήρηση και κάθε φορά δεν βλέπω την ώρα να βρεθώ σε αυτό το καταπληκτικό περιβάλλον. 
Εμπιστευτείτε τον κ.Παπαδόπουλο με κλειστά μάτια!

Λυγκώνη Κατερίνα,τραγουδίστρια