Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

ΟΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ! ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΑΣ

Επειδή η γνώμη σας μετράει, παρακάτω δημοσιεύουμε μερικές από τις μαρτυρίες ασθενών μας που επισκέφθηκαν το ιατρείο μας:


Ο οφθαλμίατρος κ. Παπαδόπουλος είναι άριστος γιατρός τόσο σαν άνθρωπος όσο και ως επιστήμονας. Έπασχα από χρόνιους πονοκεφάλους και είχα επισκεφτεί πολλούς γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων. Δεν βρήκα λύση στο πρόβλημα μου. Επισκέφτηκα τον κ. Παπαδόπουλο όπου μου διέγνωσε ότι πάσχω από ανεπάρκεια σύγκλισης. 
 Ξεκίνησα άμεσα vision therapy και ήδη αισθάνομαι καλύτερα. 
Σα να κέρδισα ένα κομμάτι του εαυτού μου που είχα χάσει....
 Δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη τις συνεδρίες αλλά είμαι αισιόδοξος για τα καλά και μόνιμα πλέον αποτελέσματα. 
Συνιστώ ανεπιφύλακτα .

Σοβαρός άνθρωπος και επαγγελματίας. 
Αφιέρωσε χρόνο να μου εξηγήσει αναλυτικά το πρόβλημά μου και όλη τη διαδικασία. 
Μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη και σίγουρα θα ξαναπάω.

Απόλυτα ικανοποιημένη από την επίσκεψη μου για πρώτη φορά στο ιατρείο, γιατρός με πείρα και φιλικός προς τον επισκέπτη όπως και το υπόλοιπο προσωπικό. 
Το ποσό που πλήρωσα άξιζε και με το παραπάνω και σίγουρα θα συνεχίσω να τον επισκέπτομαι.

Από τους καλύτερους οφθαλμιάτρους της Αθήνας. 
Διερεύνησε σε βάθος την περίπτωση μου και συνέστησε την κατάλληλη θεραπεία. Το προσωπικό του ιατρείου άψογο και ευγενικό. 
Τον συστήνω ανεπιφύλακτα.

Ο γιατρός ήταν συνεπέστατος, ευγενικός και επεξηγηματικός. Το ιατρείο και ο εξοπλισμός σύγχρονα και καθαρά. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα!

Ένας εξαιρετικός γιατρός, βαθύς γνώστης της επιστήμης του, που εξέτασε σε βάθος την περίπτωση μου, αφιερώνοντας πολύ χρόνο. Σύγχρονος εξοπλισμός, άριστη οργάνωση και πολύ φιλικό το κλίμα. Μου έδωσε λύση σε χρόνιο πρόβλημα μου που με ταλαιπωρούσε πολύ καιρό.

Εξειδικευμένος και έμπειρος επαγγελματίας.Διέγνωσε τη χρόνια πάθηση μου από Demodex.Κατόπιν με καθοδήγησε στην αντιμετώπισή του προβλήματος.


Εξαιρετικός! Πολύ φιλικό και ζεστό περιβάλλον στο ιατρείο, παρόλο που είχε και άλλους ασθενείς υπάρχει μια ωραία οργάνωση και δεν περίμενα ώρα για να με εξετάσει ο γιατρός. Μου έδωσε λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε με χαλάζια και βλεφαρίτιδα