Κυριακή 26 Μαΐου 2019

Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΦΕΛΗΣ: ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ DEMODEX ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ ΔΑΚΡΥΡΡΟΙΑ



 Βγήκα από μια θεραπεία αποτελεσματική,  με μηδενικά συμπτώματα στα μάτια και κατά 2 χρόνια νεότερη, τι άλλο να ζητήσω;


Το Νοέμβρη του 2018 ξεκίνησαν τα πρώτα συμπτώματα στα μάτια μου.
Ελαφρύς ερεθισμός αρχικά, ο οποίος σταδιακά κατέληξε σε έντονη δακρύρροια, κυρίως στο δεξιό οφθαλμό, έκζεμα στην επιδερμίδα, φαγούρα στα βλέφαρα .
Αν και το αντιμετώπισα σχετικά νωρίς με επισκέψεις στο νοσοκομείο, καθώς και σε ιδιώτη Οφθαλμίατρο, παρόλα αυτά το πρόβλημα συνεχίστηκε με μεγαλύτερη διάρκεια και ένταση. Κατέληξα, να κάνω χρήση οφθαλμικών κορτιζονούχων σταγόνων μέχρι το Γενάρη του 2019 γιατί κάθε φορά που διέκοπτα την κορτιζόνη, τα προβλήματα επιδεινώνονταν.
Μέσα στην απόγνωση, καθώς αδυνατούσα να εργαστώ αλλά και η καθημερινότητα μου είχε γίνει ανυπόφορη λόγω της δακρύρροιας, άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο.

Εκεί έμαθα για  τα demodex και τη ροδόχρου νόσο – στο παρελθόν όταν είχα ξανά ενοχλήσεις στα μάτια είχα ξαναδιαβάσει για τα demodex αλλά προφανώς δεν ήθελα να πιστέψω πως έχω κάτι παρόμοιο – και ανακάλυψα το ιατρείο του κ. Βασίλη Παπαδόπουλου.

Την επόμενη μέρα στο πρώτο ραντεβού ο κ. Παπαδόπουλος μου εξήγησε αναλυτικά τα πάντα γύρω από το demodex και τη ροδόχρου νόσο, αφού έγιναν οι απαραίτητες εξετάσεις, προτείνοντας μου την κατάλληλη θεραπεία.

Τα θετικά :
η ψυχολογική στήριξη όλο αυτό το διάστημα όχι μόνο από τον κ. Παπαδόπουλο αλλά και την υπόλοιπη ομάδα, καθώς τα ραντεβού ήταν σχεδόν καθημερινά (γεγονός που βοήθησε σημαντικά στην αποθεραπεία), η αίσθηση πως δεν μπαίνω  μόνο σε ένα σύγχρονο ιατρείο αλλά σε έναν οικείο, φιλικό χώρο.
Ερωτήματα που απαντήθηκαν με επιστημονική ακρίβεια και ψυχραιμία , παρότι τολμώ να πω με ειλικρίνεια πως αρχικά υπήρξα καχύποπτη όσον αφορά τη θεραπεία χωρίς φάρμακα - αντιβιοτικά και κορτιζόνες.

  Το αποτέλεσμα δικαίωσε τη θεραπεία και τον κ. Παπαδόπουλο καθώς από την πρώτη εβδομάδα βελτιώθηκαν τα περισσότερα συμπτώματα ενώ μέχρι την 3η εβδομάδα ήμουν σε άριστη σχεδόν κατάσταση. 
Αρνητικά : αρχικά εστίασα στο κόστος, όμως εκ των υστέρων ομολογώ πως έκανα λάθος.
 Όχι μόνο γιατί η θεραπεία που ακολουθήθηκε ήταν μεγάλη σε διάρκεια λόγω της άσχημης κατάστασης των ματιών μου, αλλά γιατί πέρα από την ανακούφιση των συμπτωμάτων απομονώσαμε και την αιτία : τη δυσλειτουργία των  μεϊβομιανών αδένων.
Το κόστος λοιπόν είναι ελάχιστο μπροστά στα αποτελέσματα. 

Δεν έχω επομένως κάποιο αρνητικό σημείο να τονίσω, το ακριβώς αντίθετο, τεράστια ευγνωμοσύνη και ανακούφιση να γνωρίζω πως από δω και στο εξής έχω έναν οικογενειακό Οφθαλμίατρο εμπιστοσύνης στο πλευρό μου. 

Σας ευχαριστώ πολύ.

Νεφέλη Χ.

   Υ. Γ: Μέσα σε όλα να προσθέσω ως θετικό πως εξαιτίας της φωτοθεραπείας που έγινε στο ιατρείο, ανακάλυψα πως ακόμη και το δέρμα του προσώπου μου άλλαξε σε τεράστιο βαθμό προς το καλύτερο.
Βγήκα από μια θεραπεία αποτελεσματική,  με μηδενικά συμπτώματα στα μάτια και κατά 2 χρόνια νεότερη, τι άλλο να ζητήσω;

  Δείτε το παρακάτω διαφωτιστικό video: